4.3.08

DEBAT POST DEBAT



Un escriptor es troba en estat de xoc després de veure com la paret on expressava els seus sentiments era més petita que la frase que escrivia.
Els analistes del debat ara dubten si tots els polítics són mentiders o l'escriptor només es referia a un.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

POUM 2008 | Tarragona
Muchos vecinos de Tarragona votariamos PSOE si el PSC publicara que el POUM ha muerto definitivamente, pero como no lo han firmado ni publicado y parece que esperan a que pasen estas elecciones, van a perder nuestros votos...y les aseguro que pueden ser varias decenas de votos con un margen de error de +/-5. Que el POUM continue amenazando es una promesa incumplida por parte del PSC que también silenció el dia que se votó en aquel fatidico pleno (7 dias antes de las municipales) con el protagonismo de los transfugas de CIU (Mallol and Martorell) pero la politica es así y sus resultados serán democràticos aunque les duela perder esos votos. CIU lo creó y PSC no lo anuló ni lo transformó. La política ni se crea ni se destruye se transforma gracias a los votos. Voto nulo voto útil.

Té la mà Maria - Reus ha dit...

PIM PAM PUM FUEGO !!!!

L'autor del escrit es molt jove, si hagués estat granadet, primer que tot hauria pres mides per la frase i hagués capigut tot i tot

salutacions

Waipu Carolina ha dit...

Yo más bien creo que no pudo agregar la S
Mejor con la S

Un besote

Mon ha dit...

ostres em sona molt aquesta pintada i no se d'on.....