1.4.11

DE COMPRES

Aquest blog va al ralentí, però no para. Hem rebut una col·laboració al voltant del nou servei municipal: "Jo compro per tu". Aquest servei consisteix en què agents municipals van a fer les compres dels avis que viuen en pisos sense ascensor elevats. D'aquesta manera s'ha comprovat que es redueixen les caigudes per les escales i per tant l'estalvi en despesa sanitària és important. La persona que ha enviat les fotos, però... ho veu diferent. Potser desconeixia aquest nou servei municipal :-) Vejam què diu, i com ho ha vist:












































































Fa uns dies vaig decidir anar de compres al flamant Corte Inglés (l'enveja dels veïns mal perdedors) i també a diversos comerços del centre de la ciutat. Vaig deixar el cotxe al parking del capdamunt de la Rambla Nova. Quan arribo a la plaça Verdaguer, vaig observar el que semblava una parella anant de compres sense problemes de parking; un cotxe al bell mig de la plaça (al no veure-hi els llums d´emergencia, vaig suposar que no era una urgencia) i vaig fer una foto. Més tard, vaig poder veure els clients sortint ja del comerç NECK and NECK i portar la bossa (exclusiva del comerç en qüestió) de la suposada compra dins el cotxe patrulla. I dic "suposada compra" perquè... si no es el producte d´una compra, que podria ser?


En fi, jo vaig comprar i vaig fer fotos, pero no vaig poder evitar de pagar parking, mentre que d'altres...

10 comentaris:

Victoria Forns ha dit...

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh, que bona que bonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Post mereixedor d'estar entre els Top10 dels 'descaros municipals tarragonins'.
Per què fer un parking intel.ligent de 26 milions d'euros, si es pot aparcar al bell mig de la plaça Veraguer?

Lale Mur ha dit...

És una vergonya!!!!!!!!!! Gzzzz, em donaria una ràbia!No els vas dir res? Les seves cares han de caure de vergonya, de veritat! Només una vegada a la meva vida vaig aparcar a la doble fila, em van enxampar i vaig haver de pagar uns 50 euros! Quina ràbia!

Roger de Lauria ha dit...

Felitats per aquest reportatge fotogràfic.

Felicitats per reactivar la web: Ja tenia ganes de més Tarragona 2016, i segur que els politics també se'n moren de ganes. Jejej

Anònim ha dit...

Aquests són del "Fés allò que jo dic. No el què jo faig"
Exemple gràfic claríssim.

Anònim ha dit...

Aquests són del "Fés allò que jo dic. No el què jo faig"
Exemple gràfic claríssim.

Anònim ha dit...

Com ho explicarà, el nostre flamant Regidor Charles Castle, un acte així?
Quina excusa ens donarà?
Com justificarà, aquest ús de poder?
Quina mentida s'inventarà, per encobrir aquesta colla de prepotents, amics de l'ús de la porra i del diàleg? (per aquest mateix ordre)

Torracollons ha dit...

Pep Fèlix Playestation, Charles Castle and Serguei of The Rivers hhahahahahaah

Quan entri la CUP almenys els posarà en cintura a tots plegats

Agent GUT ha dit...

Qualsevol ciutadà o comerciant davant la presencia policia als volta’ns de les zones de vianants, zones comercial, infantis, etc, pot sentir seguretat i tranquil•litat i ara resulta que el patrulla damunt la zona de vianants entorpeix, els agents de policia fan compres particulars, als vianants els molesta la policia, un guàrdia no pot fer un descans al costat vostre.
Si continuem així aviat portarem pistoles d’aigua i porres de caramel, multarem amb torrons i detindrem als malfactors amb bones paraules oferint-los un gelat.
Tarragona no és la ciutat de PIN i PON i els agents de la Guàrdia Urbana fem el que podem per millorar la mobilitat i seguretat de TOTS.
Som persones treballant,

Anònim ha dit...

A l'Agent GUT,
El què vulgui vostè, però una cosa no treu l'altra.
Sembla que els agents fan la compra en hores de feina i aprofitant-se de la impunitat de la grua municipal. Això és evident, i el què vostè diu, és un altre tema.

Anònim ha dit...

A l'Agent GUT,
El què vulgui vostè, però una cosa no treu l'altra.
Sembla que els agents fan la compra en hores de feina i aprofitant-se de la impunitat de la grua municipal. Això és evident, i el què vostè diu, és un altre tema.