17.8.12

Un record pel Josep Maria Yago

Hi ha qui diu que aquesta tardor es presenta calenta, però l'hivern és clàssic i el fred maldarà per fer acte de presència. Potser per això hi ha qui, com la formigueta de la faula, ja està buscant combustible per a les llars de foc, o els més prosaics bidons. Especialment ara que els polítics que ens governen continuen amb la seva dèria de fer-nos contribuïr amb la cosa pública únicament a partir de la nostra cartera.

En tot cas, i parlant de fred i calor dir que la blogosfera és una mica més freda ja que una de les persones que va animar especialment els inicis  de la moguda blocaire a la ciutat de Tarragona ens ha deixat. Com molts haureu endevinat parlem de Josep Maria Yago, que tanta guerra va donar a cop de tecla en el seu blog personal Així ho penso, i que va col·laborar en aquest Tarragona 2016. Sigui aquest post un petit homenatge.

3 comentaris:

zel ha dit...

Jo, Cèsar i companyia, em vaig emprenyar molt, després de l'ensurt. Emprenya que se'n vagi gent com ell i que tants cabrons estiguin per aquí tocant-nos el ral.
Crec que hem perdut una gran persona, jo un dels meus referents en aquest món virtual, a qui sentia molt i molt proper.
A "casa" meva, li vaig retre un senzill homenatge, també.
Petons!

Mon ha dit...

Hola companys! crec que el JOsep M s'ho mereixia.. Els que el vam tractar com a persona i com a blocaire saben que ha estat un company i amic d'allò mes actiu.
Un Hostia puta! va ser la meva primera expressió de rabia en assebentar-me de la noticia, tristesa i molta incomprensió
Hi tanta gent al món (i ho dic de tot cor) que sobra i els que mes falta ens fan... s'en van
a "la garrofa" també vaig escriure quatre ratlles. Ell que m'envejava per poder estar sota l'ombra d'un garrofer encara que fos de manera vrtual. Ara ha trobat la aquella pau per la qual va treballar tant
Una bona abraçada i m'agradat que pensesiu en ell.

(segur que alguna cosa farem mes endevant per recordar-lo, segur que entre tots hi pensarem. Jo aqui ho llenço....)


jaka ha dit...

Ho sento molt, vam compartir moltes coses a la xarxa sobre tot 10 anys a la llista Parlem de Tinet... un gran lluitador, ara descansa...
Fins sempre,