20.11.08

TRIBULACIONS D'UN BIDÓ CLÀSSIC: PART FINAL

Hem rebut això. Recordeu el bidó? Aneu a l'enllaç de Dames i Vells i podreu seguir la història:

Ave Cèsar!

No tinc paraules. Ho vaig veure i no m'ho podia creure...

;-)El bidó ha desaparescut; d'un dia per un altre; ja no hi és. Aaaaaaiiiii!!!

Ara tinc un buit; no sé què em passa. Em sento desemparada; surto al balcó i no el veig. Després de tres anys de compartir la placeta, se'n va sense dir res. Sniiiiffff!!! :-DAra bé, com pots veure, la instal·lació no ha desaparescut. El bidó ha marxat, però la caixa elèctrica roman impertèrrita, aferrada al pal de fusta, ara el seu únic suport.

En fi, potser, malgrat tot, és el principi de la fi. Caldrà esperar els efectes del deteriorament de la fusta exposada a la intempèrie. O que, finalment, Vandellòs faci un pet i, al no haver subministrament elèctric, la instal·lació perdi el seu sentit!

:-)Una abraçada,

Dolors

Gràcies Dolors pel text i les fotos.

11 comentaris:

Anònim ha dit...

quina plaça més cutre!!! digne de la ciutat que tenim!!!!

Anònim ha dit...

Sí cutre total. Ni es mereix el nom de plaça. Més haviat comuna jajaja

Anònim ha dit...

La comuna del rebelat

Anònim ha dit...

Imaginaros que un niño inocente empieza a jugar y se le cae encima esta caja que pesa más de 60kg. Quienes serian los responsables,el Ayuntamiento,FECSA,o los propietarios de este edificio. Como es posible que este edificio con dos negocios cara al público estén gastando aun la corriente de la obra que ya hace tiempo que esta terminada

Anònim ha dit...

DOLORS PRESI........

Anònim ha dit...

La majoria dels veïns de la Part. Alta sabem qui és el veí que els fa tanta por PSC Tarragona com a la Avv part. alta ,és l'única persona juntament amb la majoria de veïns que pot fer canviar la manera i forma perquè el barri canviï i segueixi el curs de quan estaven els antics mandataris , solament que entreu al Blog avvcatedral anireu veient el treball que s'estava fent,i el resultat era bastant positiu ja que més d'un nou veí i algun polític en el qual ara aquesta manant desconeixien i desconeixen la Part. Alta ,aquests ultimos són els quals realment estan espatllant el nostre barri senyors vagin-se i dimiteixin

Anònim ha dit...

¿porque tiene que ser un niño inocente? Tambien puede ser un mangante y no se merece que le caiga nada encima. Lo único que nos tiene que caer a todo el mundo es el Gordo de la Navidad... eso sí

Anònim ha dit...

La foto de la seguidora Lain és de veritat perque està però però que molt bona. Ostres me la menjaria a abraçades i a petons quina perfecció

Unknown ha dit...

M'ha semblat veure el bidó en algun rebedor... heheheh

Anònim ha dit...

D'acord el bidó el tinc jo a la meva casa Chillout i el fare servir a la vegada de taula i també per a fer carxofada

Anònim ha dit...

Se esta creando la nueva asociación hoy han tenido reunión los vecinos y esta siendo un éxito se esta perfilando los nuevos estatutos el nuevo logo y el nombre de la asociación, tal como se plantea y el guión que se esta llevando la otra avv Part. Alta tendrá que darse de baja por falta de socios si ahora son tres y alguna garrapata con el nuevo FLIX fulminación segura