17.6.07

GIMCANA LAMOTE DE GRIGNON

El nostre col.laborador Jordi HOECHST ens envia una sèrie de fotos del carrer Joan Lamote de Grignon, popular carrer ubicat entre les urbanitzacions Bon Sol i Monnars Residencial.
L'embolic de pals de la llum i de telèfons han convertit aquest carrer en una gimcana urbana de primera magnitud. Per tal de divertir els veïns de la zona, aquest carrer inclou una intel.ligent presència de capritxoses dificultats... O juguen o no passen!
Gràcies Jordi!



4 comentaris:

Lamote de Grignon ha dit...

1872-1949) Compositor y director de orquesta, n. en Tortosa y m. en Barcelona. Dio gran relieve a la Banda Municipal de Barcelona, que transformó en Orquesta de Instrumentos de Viento, y, a través de la misma, hizo una gran obra de cultura popular. En 1910 fundó la Orquesta Sinfónica de Barcelona. Creó y dirigió la Orquesta Municipal de Valencia, después de la Guerra Civil, y enseñó en el Conservatorio del Liceo y en la Escuela Municipal de Música de Barcelona. Produjo el oratorio La nit de Nadal, la ópera Hespèria (estrenada en el Liceo, 1907, y en el Real de Madrid, 1909), obras sinfónicas y numerosas canciones, entre ellas la colección Violetes.

Dani ha dit...

Es cierto que solo se podrá pasar haciendo muchas piruetas...parece mentira que el diseñador de estas calles tuviera tanta inteligencia.

Anònim ha dit...

Mireu aquestes coses a llocs on la gent va tant sobrada...no es cosa nostra... que s'ho arreglin amb contribucions especials... o les empreses privades de telefonia o electre...etc

lluis ha dit...

Al Sr. Jordi de la Joe:
No le conocía esa afición de fotografiar postes de teléfono!
Le felicito por su arte!!
Un exjech.