22.8.07

QUÈ SERÀ PRIMER?

1) L'aparcament intel.ligent de la Catedral,
2) El Teatre Tarragona,
3) L'obertura al públic de la Necròpolis Paleocristiana,
4) La posada al dia del Teatre Romà,
5) La façana marítima,
6) La Capital Europea de la Cultura 2016,
7) Els Jocs del Mediterrani 2017,
8) El nou Camp del Nàstic,
9) El Poliesportiu que volen fer al Polígon del Francolí,
10) Els contenidors soterrats,
11) Netejar els carrers de la Part Alta amb sabó,
12) Que em donin el permís d'obres,
13) El Corte Inglés
14) ...
Mentres reflexioneu sobre això, creieu que quedaran calers per adreçar aquest fanal del carrer Fortuny?
Foto: Lluís.

13 comentaris:

Anònim ha dit...

el primer serà algun viatge a Dakar d'algun regidor a veure motos. Abans es portava molt.

Anònim ha dit...

Aquí molt parlar però poc actuar.

Anònim ha dit...

El primer serà netejar els carrers de la Part Alta amb Don Limpio.


(Allò de les motos va ser a Qatar).

mossèn ha dit...

curiós, però cert ... ahir mateix vaig passar-hi pels davant i m'hi vaig fixar !!! ... es que són de fireta !!! ... salut

Anònim ha dit...

Creo que els governants haurien de prioritzar totes les qüestions d'interès de la coletividad.

Salut

Anònim ha dit...

...primer, primer, serà...ummm, ummm...el Conte Inglès¡¡¡...i nivellar el meu sou amb el d´aquell Peris de Reus i Penadus...(jo, jo, jo i desprès, jo...i ca us donguin par la ramanguillé, burregus...)

Anònim ha dit...

Hace unos minutos he sido testigo de un "acto" que me ha producido asco, vergüenza y otras cosas más.
En el "Balcón del Mediterráneo" un grupo de "crios mierdas" (por llamarles de alguna manera) llevándose una silla de una de las terrazas del final de las Ramblas. Unos turistas asombrados no sabían como reirse...
La Guardia Urbana me dijo (una vez que fui a denunciar un "asalto" que sufrí en la Plaza Corsini a las 21 horas), que eran bandas juveniles que ya las conocían y... "que no hay nada que hacer"...
Ya no llegamos ni al nivel tercermundista !!!!!!!!

Anònim ha dit...

Lo m�s urgente, en mi opini�n, es que se le lave la cara a la ciudad m�s sucia de Europa.
Que se le dote de los servicios adecuados y que haya alguien que solucione los problemas, es decir, "Laboro, laboras, aborare, laboravi, laboratum"...menos vividores y m�s pencaires!

Anònim ha dit...

aparcament Catedral, síiii!!

Això primer home! i ara, hi ha molt calers!

Anònim ha dit...

aparcament Catedral, síiii!!

Això primer home! i ara, hi ha molt calers!

Anònim ha dit...

El modelo farolero no deja de ser original.

Anònim ha dit...

De moment segueixen dinant en tants restaurants com els altres

Mon ha dit...

no se que sera primer,dificil eleccio, crec que tot sera a correcuita d'aqui quatre anys...en temps d'eleeccions, Salutacions des Mont-roig!